زانایی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

دیالوگ ماندگار فیلم The Shawshank Redemption (1994)

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ب.ظ
دادستان: الکس بوید رد ... ایجا گفته شده که تو چهل سال از محکومیت رو گذروندی.احساس میکنی اصلاح شدی ؟ رد:اصلاح ؟ ... خب,بذار ببینم.من حتی معنی این کلمه رو نمیفهمم دادستان: یعنی اینکه آماده ای به اجتماع برگردی ؟ رد:من میدونم تو دربارش پی فکر میکنی پسر برای من فقط یه کلمه ی مصنوعی یه کلمه ی سیاستمدارانه...برای اینکه جوانهایی مثل خودت بتونن کت و شلوار و کراوات بپوشن و یه شغل داشته باشن. رد:تو واقعا چی میخوای بدونی ؟ که برای کاری که کردم متاسفم ؟ دادستان: خب هستی ؟ رد:یه روز نبوده که من احساس پیشمونی و ناراحتی نکنم.نه بخاطر اینکه اینجام یا اینکه شما فکر میکنید که باید باشم رد:به گذشته که نگاه میکنم سر خورده میشم یه بچه ی جوون احمق که اون جنایت رو مرتکب شد ... میخوام با اون حرف بزنم میخوام سعی کنم یه خورده درکش کنم و بهش بگم جریان از چه قراره اما نیتونم رد:اون بچه خیلی وقه که مرده و این پیرمرد,تمام چیزیه مه ازش باقی مونده و من باید باهاش زنگی کنم رد: اصلاح ؟ این فقط یه کلمه ی مزخرفه پس زود باش فرمهات رو مهر کن پسر و اینقدر وقتم رو تلف نکن چون راستش رو بخواید دیگه اهمیتی برام نداره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی