زانایی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

دیالوگ ماندگار فیلم 12 Angry Men (1957)

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ب.ظ
عضو شمارۀ 8 هیئت منصفه: «من فقط می خوام راجع بهش حرف بزنیم.» عضو شمارۀ 7 هیئت منصفه: «خب، چی هست که بخوای راجع بهش حرف بزنی؟ یازده نفر اینجا هستن که فکر می کنن اون گناهکاره. هیچکس بجز تو حتی لازم ندیده که واسه بار دوم راجع به این مسئله فکر کنه.» عضو شمارۀ 10 هیئت منصفه: «می خوام یه چیزی ازت بپرسم؛ داستان اونو [متهم رو] باور می کنی؟» عضو شمارۀ 8 هیئت منصفه: «نمی دونم که باور می کنم یا نه... شاید نه، نمی کنم.» عضو شمارۀ 7 هیئت منصفه: «خب چی باعث شده که به بی گناهیش رأی بدی؟» عضو شمارۀ 8 هیئت منصفه: «خب، یازده تا رأی موافق به گناهکاریش وجود داشت. این آسون نیست که بدون هیچ گفتگویی، منم راحت دستمو بلند کنم و یه پسربچه رو بفرستم سمت مرگ.» عضو شمارۀ 7 هیئت منصفه: «خب حالا... کی گفته آسونه؟» عضو شمارۀ 8 هیئت منصفه: «هیچکس.» عضو شمارۀ 7 هیئت منصفه: «چیه؟ فقط بخاطر اینکه من فوری گفتم گناهکاره؟ من صادقانه فکر می کنم اون گناهکاره و اگه صد سال هم حرف بزنی نظرم عوض نمیشه.» عضو شمارۀ 8 هیئت منصفه: «من سعی نمی کنم نظرتو عوض کنم؛ قضیه اینه: ما اینجا داریم راجع به زندگی یه آدم حرف می زنیم. نمی تونیم تو پنج دقیقه راجع بهش تصمیم بگیریم. این فرضم در نظر نمی گیرید که داریم اشتباه می کنیم؟» عضو شمارۀ 7 هیئت منصفه: «فرض کنیم داریم اشتباه می کنیم! فرض کنیم کل این ساختمون ممکنه رو سر من خراب بشه. تو می تونی هر فرضی رو در نظر بگیری!» عضو شمارۀ 8 هیئت منصفه: «درسته، منم همینو میگم دیگه.»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی